Manu Propria

Horde PvE guild @ Outland

HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 

[Accepted] Elemental Shaman

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Gromach
Guest

PostSubject: [Accepted] Elemental Shaman    Tue Nov 02, 2010 2:40 pm

Om dig
Namn: Victor Blidh
Berätta lite om dig själv: Jag är 15 år och bor i Värmland. Går i skolan 8-16 på vardagar och lirar innebandy tisdagar 18.00 till 20.00 och torsdagar 19.30 till 21.00. I övrigt är jag helt ledig. Jag spelar WoW ganska ofta och är engagerad i spelet.

Hur kan vi komma i kontakt med dig(email/msn/skype)
Thedude.blidh@gmail.com

Din dator
Prestanda (processor, grafik kort)? 2,6 GHz Pentium DualCore CPU processor
ATI Radeon HD 5450 - 3839 ledigt grafikminne.
6144 RAM

Din internetkontakt (hur snabbt och hur stabilt)?
Ligger på 100-300 latency i Dalaran. Kör trådlöst med USB adapter och har aldrig problem med DC's.

Tillgång till mikrofon och villig att använda den?
Ja.

Information om karaktären du ansöker med
Namn: Gromach
Ras och klass: Orc Shaman
Spec: Elemental
Offspec (hur är gearet och är du villig att respecca om guilden behöver det): PVP elemental, har dock ett helt okej resto gear i bagsen och jag kan respecca om det behövs.
Realm (om inte outland): En 80 DK på Dragonmaw samt några alts med heirlooms där. Tidigare var även shamanen där men bytte ganska så nyligen till Outland.
Professions: Enchanting 450 Herbalism 450

Armory länk: (ATM i have pvp gear on but i have switched ingame)
Printscreen på ditt UI:
Keybindings till spellsen du anser vara viktigast för just dig (om dessa inte visas i UI:t): 1- Lava Burst 2 - Lightning Bolt 3- Chain Lightning 4- Earth Shock
5 - Flame Shock. F2 - Thunderstorm F4 Totems F5 Totemic Recall. BL och CD's använder jag musen till.

Din PvE experience: Började med WoW igen (på nytt acc) i Februari det här året och blev 80 nån gång i April, så jag har mest bara kört TOC och ICC. I ICC har jag 10/12 achievment men har fått ner Sindra till 15000 hp. LK har jag läst på noga och jag känner mig ganska säker på den striden.
Din egen beskrivning av dig själv som WoW spelare: En social kille som alltid gör sitt bästa och aldrig lämnar innan vi har bestämt att sluta.

Berätta om dina senaste guilder och anledningen till varför du lämnat/lämnar dem:
Funathon på Dragonmaw. Jag gick med dom för att dom sa att dom behövde en ele shaman och när leadern invitade mig till guildet sa han att jag var precis det dom sökte. Så fick jag raida med dom en vecka och vi tog 10 bossar (10 man normal), tidigare hade dom kommit 7 (rot, fester och DW). Efter det fick jag joina deras nya 2:a grupp trots att jag hade alldeles för bra gear för det. Efter tre veckor med ständigt nya värdelösa spelare där vi kom max 6 bossar tröttnade jag på det och sa att om jag inte fick joina grupp 1 skulle jag lämna. Fick inget svar av leadern så jag drog. Tror Funathon har disbandat nu. Dom heter Acraze nu.

Varför vill du joina Manu Propria?
Dels för att ni är svenskar, så det blir lättare på vent, och jag tycker ni verkar duktiga leaders och tror på guildet.

Varför ska vi acceptera just dig?
För att jag gör bra dps (9-10k på dummy i org) och alltid nukar adds osv. Är alltid på bra humör i raids.

Finns det spelare i Manu Propria som kan lägga in goda ord om dig? Tyvärr inte, iaf inte vad jag vet.

Några sista ord?
Inga speciella, mer än att jag väldigt gärna vill joina.
Back to top Go down
Desunai

Antal inlägg : 45

PostSubject: Re: [Accepted] Elemental Shaman    Tue Nov 02, 2010 2:56 pm

Dragonmaw säger du. Vad hette du där? Du kanske känner till Random AFKs då?

Här har du isf Random AFKs veteran core Smile

Angående applicationen så tycker jag den är skapligt skriven, du verkar vara lojal och "intresserad" i det du gör. Experiencen är ett litet - men om du lär dig fort och kollar upp taktikerna bra inför varje boss fight ska väl inte de vara några större problem.

Jag ska ta ett snack med de andra officerarna så återkommer vi så fort som möjligt.

Desunai
Back to top Go down
View user profile
Gromach
Guest

PostSubject: Re: [Accepted] Elemental Shaman    Tue Nov 02, 2010 4:33 pm

Öj, fan va coolt! Razz Hette Gromach där med och var med ett tag innan ni lade av så jag vet vilka ni är/var.

Sen angående exp'n förstår jag det. Har många ggr önskat att jag börjat med wow tidigare eller varit äldre eftersom det är så mkt jag missat. Men kan tillägga att jag har lätt att lära Smile
Back to top Go down
Cybele

Antal inlägg : 10

PostSubject: Re: [Accepted] Elemental Shaman    Tue Nov 02, 2010 7:04 pm

Accepted /w an officer for an inv
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content

PostSubject: Re: [Accepted] Elemental Shaman    Today at 5:26 am

Back to top Go down

[Accepted] Elemental Shaman
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Elemental Shaman Application
» Firestyle - 575 Elemental Shaman
» Runthor, eldest son of Darnash - Orc Shaman
» Grahlim the wandering shaman
» Elemental Attack Skills on Armor/Decorations?