Manu Propria

Horde PvE guild @ Outland

HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 

Crinc - Mage

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Crinc
Guest

PostSubject: Crinc - Mage   Tue Nov 02, 2010 7:02 pm

Om dig
Namn: Tim
Berätta lite om dig själv: 18år, bor i Skåne i en ort utanför Lund. Sista året på gymnasiet.
Hur kan vi komma i kontakt med dig(email/msn/skype): Msn/email: laiv@live.se

Din dator
Prestanda (processor, grafik kort)?
Spelar på laptop, här är speccs:
GeForce GT 240M 1GB
Intel Core 2 Duo 2.20GHz
4GB RAM
Windows 7 64-bit

Din internetkontakt (hur snabbt och hur stabilt)?
Just nu har vi 24/1 Telia. Inga problem med lagg eller dc's so far!

Tillgång till mikrofon och villig att använda den?
Självklart.

Information om karaktären du ansöker med
Namn: Crinc
Ras och klass: Undead male mage
Spec: Då jag inte raidar för tillfället så är det frost PvP som gäller, annars är det fire i PvE. Då detta är en apply inför cataclysm så kan jag inte direkt säga exakt hur jag hade tänkt specca ännu.
Offspec (hur är gearet och är du villig att respecca om guilden behöver det): Självklart.
Realm (om inte outland): Outland.
Professions: Mining 450/450 Engineering 450/450

Armory länk:
Printscreen på ditt UI: Har nästan alltid använt mig av blizzard default ui, ibland vissa tweaks på unitframes beroende på vilken karaktär jag spelar på. Här är print på mitt UI atm:
Keybindings till spellsen du anser vara viktigast för just dig (om dessa inte visas i UI:t): Finns på print.

Din PvE experience:
Vanilla: ZG, Onyxia, Chromaggus och Nefarian i BWL samt ett par bossar i AQ20. Som warrior.
TBC: Var inte särskilt intresserad utav PvE under TBC, PvPade för det mesat. Men Karazhan, ett par bossar i SSC och TK samt hela BT upp till Illidan EFTER nerf. Som warrior och mage.
WotLK:
Naxx 10/25 (Undying när det fortfarande var "svårt".)
OS 10/25
Malygos 10/25
Hela Ulduar samt HM's i 10man. Samt Champion of Ulduar.
ToGC 4/5 25man, A Tribute to Insanity 10man.
ICC 10 Full. Olika heroics utspridda på olika karaktärer.
ICC 25 Samma här, olika achievements på olika karaktärer.

Armory till mina karaktärer ifall ni vill se achievements: - Rogue - Mage - Priest

Under naxx/os/malygos-tiden spelade jag på andra karaktärer som nu inte är under min kontroll.
Bland annat: - Paladin (Som sagt, inte min längre.)

Din egen beskrivning av dig själv som WoW spelare:
Väldigt, väldigt dedikerad när det gäller raids, håller alltid tider, kommer alltid förbered osv. Följer raidleaderns anvisningar och om jag har något att klaga på eller liknande sker det EFTER raidet.
Håller mig alltid uppdaterad vad gäller theorycrafting och updates om min klass.
Har väldigt stor erfarenhet inom både PvE och PvP från vanilla fram till nu och därmed skulle jag anse mig själv som en väldigt rutinerad spelare.

Berätta om dina senaste guilder och anledningen till varför du lämnat/lämnar dem:

Var en av coremembersen i guilden i början av WotLK, var en utav toppguilderna på servern ett tag vad gäller naxx/os/malygos. Lämnade guilden pga att officerarna och guildleadern uppförde sig väldigt dåligt både till members samt rent generellt till alla. Elitister med andra ord.

Ett bra tag efter jag lämnat startade jag och ett par IRLare en guild vid namn för att köra casual 10man i Ulduar. Fixade HM's samt Champion of Ulduar (som ni kan se på armoryn till paladinen jag länkade.) Snart expanderade vi till en 25manna guild men det höll bara ett par raids. När ToC kom slutade jag spela i någon vecka (därav sålde jag mitt konto med min paladin på) men började ganska snabbt igen. Levelade då min rogue och så fort jag blev 80 ansökte jag till , vilket var en helsvensk 25manna guild som körde ToGC. När ICC kom var vi en av den bästa guilden på hordesidan av Outland. Vi höll oss i toppen vad gällde progress. Efter ett tag började folk slacka och skit i att signa till raids, mycket drama i guilden, därav disbandades den och det var den senaste seriösa guilden jag var i.

Varför vill du joina Manu Propria?
Ser fram emot att börja raida igen i Cataclysm i en svensk guild med härlig atmosfär.

Varför ska vi acceptera just dig?
Som sagt tidigare anser jag mig själv som en väldigt dedikerad spelare och håller mig alltid uppdaterad för nya encounters.

Finns det spelare i Manu Propria som kan lägga in goda ord om dig?
Tyvärr inte. Sad

Några sista ord?[b]
Tror jag har beskrivit allting tillräckligt. Ni kommer verkligen inte ångra er ifall ni accepterar mig! Wink
Är det någonting ni undrar över är det bara till att fråga. Om ni oroar er över att jag sålde mitt konto och att det kanske händer igen kan jag säga att jag verkligen ångrar att jag gjorde det och det kommer verkligen INTE hända igen.

Hoppas ni gillar applyn! Tack för mig, ser fram emot vad ni har att säga. afro <- Hendrix
Back to top Go down
Crinc
Guest

PostSubject: Re: Crinc - Mage   Tue Nov 02, 2010 7:05 pm

Märkte att länken till mitt UI inte kom med av någon anledning, men här är den:

Back to top Go down
Nefarium

Antal inlägg : 14

PostSubject: Re: Crinc - Mage   Tue Nov 02, 2010 7:06 pm

Crinc wrote:
Om dig
Namn: Tim
Berätta lite om dig själv: 18år, bor i Skåne i en ort utanför Lund. Sista året på gymnasiet.

Det är väl inte malmö latin du går på?
Back to top Go down
View user profile
Crinc
Guest

PostSubject: Re: Crinc - Mage   Tue Nov 02, 2010 7:11 pm

Quote :
Det är väl inte malmö latin du går på?

Nej det är det inte. John Bauer gymnasiet i Lund. Smile
Back to top Go down
Cybele

Antal inlägg : 10