Manu Propria

Horde PvE guild @ Outland

HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 

[Accepted] 80 Paladin Retri/prot

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Illyria
Guest

PostSubject: [Accepted] 80 Paladin Retri/prot   Sat Nov 06, 2010 8:16 pm

Om dig
Namn: Timmy

Berätta lite om dig själv: Smått och gott, jag är en no lifer som spenderar mitt liv vid datorn och super på helgerna. Jag har spelat wow sedan stormcraft hade en hackad server 1 år innan vanilla's första beta släpptes. Resterande tiden ger jag till mina hundar.

Hur kan vi komma i kontakt med dig(email/msn/skype) Skype heter jag lhatredl85 och msn är never_love1985@hotmail.com

Din dator
Prestanda (processor, grafik kort)? Jag använder en Alienware laptop 15 tums versionen med pumpade delar. Så inget problem här.

Din internetkontakt (hur snabbt och hur stabilt)? 24mb lina men används i 14mb pga telia har något problem.

Tillgång till mikrofon och villig att använda den? Yes jag snackar. Föredrar att va tyst och låta resten göra det dock. Men snackar om det önskas.

Information om karaktären du ansöker med
Namn: Illyria
Ras och klass: Blood Elf Paladin
Spec: Retri

Offspec (hur är gearet och är du villig att respecca om guilden behöver det): Prot och jag är en former main tank i ett end game guild så har 6k gs etc. Dock varit på paus i nån månad(er) så finns bättre geared nu kanske.

Realm (om inte outland): Outland
Professions: JC och Enchanter.. Båda maxat.

Armory länk:
Printscreen på ditt UI: Jag använder ett mer standard ui utan massa krimskrams. Har det som behövs men håller det där vid.

Keybindings till spellsen du anser vara viktigast för just dig (om dessa inte visas i UI:t): Använder siffror + alt + siffror + shift + siffror och ctrl + siffror. Det sättet jag spelat på sedan wow's begynnelse.

Din PvE experience: Jag har gort allt och clearat allt. Utom en del få HC's i icc. Dom instancer som e äldre clearade jag på deras tid då dom va nya.
Vanilla- Naxx clear va bland dom snabba. Körde hardcore på den tiden.
Burning Crusade- Samma som vanilla va tidig me det och spelade på en övre nivå.
Wrath of the Lich king: Allt utom hc 25mans några av dom.

Din egen beskrivning av dig själv som WoW spelare: Lätt lärd och dedikerad. Är ofta en på toppen och ständigt söker ny intel som får mig att bli bättre och stärkare som spelare.

Berätta om dina senaste guilder och anledningen till varför du lämnat/lämnar dem:
Jag har lämnat dom oftast då dom fallit i slutet. Sist slutade jag spela wow för några månaders paus.

Varför vill du joina Manu Propria? Pga det som sas. Ni låter bra och dedikerade och det är vad jag söker.
Varför ska vi acceptera just dig? Läs ovan Very Happy

Finns det spelare i Manu Propria som kan lägga in goda ord om dig? Nej inget.

Några sista ord? Nope har nog tagit me allt.
Back to top Go down
Loffolawl

Antal inlägg : 21

PostSubject: Re: [Accepted] 80 Paladin Retri/prot   Sat Nov 06, 2010 9:48 pm

Bra skriven application, väldigt bra xp och verkar vara en seriös spelare overall, gearen är inte på top men det är inget problem eftersom det är cata release inom kort ändå!

Ska prata med de andra officerarna sedan får du ett svar.
Back to top Go down
View user profile
Desunai

Antal inlägg : 45

PostSubject: Re: [Accepted] 80 Paladin Retri/prot   Sat Nov 06, 2010 9:56 pm

Accepted

Whisper any officer for invite.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content

PostSubject: Re: [Accepted] 80 Paladin Retri/prot   Today at 5:25 am

Back to top Go down