Manu Propria

Horde PvE guild @ Outland

HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 

[Accepted] Holy Paladin apply.

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Charpén

Antal inlägg : 1

PostSubject: [Accepted] Holy Paladin apply.   Sat Nov 20, 2010 4:13 pm

Om dig
Namn:Emil
Berätta lite om dig själv:Jag är en 17 årig grabb som gillar att spela och slakta drakar. samt att vara ute me mina kompisar om nätterna och göra illdåd.
Hur kan vi komma i kontakt med dig(email/msn/skype)
Emilgustav@hotmail.com

Din dator En dell stationär 2 år gammal
Prestanda (processor, grafik kort)? aa bra iaf bra fps s asså.
Din internetkontakt (hur snabbt och hur stabilt)? 100 ms, hela tiden.
Tillgång till mikrofon och villig att använda den? Givetvis.

Information om karaktären du ansöker med
Namn:Charpén
Ras och klass:Blood elf Paladin
Spec:Holy
Offspec (hur är gearet och är du villig att respecca om guilden behöver det): retri, gearet är mycket dugligt för alla raids som är ute atm (utom icc 25 hc)
Realm (om inte outland): Outland
Professions:Jewelcrafting 351 och sen inget mer

Armory länk:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Charp%C3%A9n
Printscreen på ditt UI:http://tinypic.com/r/29oojh4/7
Keybindings till spellsen du anser vara viktigast för just dig (om dessa inte visas i UI:t):

Din PvE experience:
Vanilla- Ingen alls.
Burning Crusade- det var här min wowkarriär började som en holy paladin och jag lirade i en guild som hette mea culpa på aszune som en dvärg paladin, vi har hyffsade och körde karazhan,gruul,tk,ssc,och första bossarna i hyjal. sen efter patch gick de mesta att pugga och mitt guild löstes upp samt och jag spelade några bossar i bt.
Wrath of the Lich king: Jag har experience från alla bossar (10 manna) i spelet utom Lickking hc, och har velat få uppnå bane länge men aldrig hittat en grupp då jag varit oguildad pga av studier i ca 1 år.

Din egen beskrivning av dig själv som WoW spelare: Jag är en målmedveten och seriös spelare som fokuserar till 110% och gör allt för att raiden ska gå så bra som möjligt och jag tillför positivanda och har ett motto ingame ''vi wipar inte, vi progressar''

Berätta om dina senaste guilder och anledningen till varför du lämnat/lämnar dem: Mina senaste guilder har bestått endast av irl guilder som frekvent varit en berg och dalbana, där det gått bra i början men sen har allt gått utför och blivit massa tjaffs sinsemellan vänner och är oerhört trött på det.

Varför vill du joina Manu Propria? Jag vill ha en bra stabil guild som kommer att kunna progressa i cataclysm samt visar samma intresse för spelet som jag gör.
Varför ska vi acceptera just dig? För att jag är en spelare utav god karaktär och gör alltid mitt bästa och kan attenda många raids.

Finns det spelare i Manu Propria som kan lägga in goda ord om dig? Jag lirade en Rs 10 som gick felfritt med spelare i erat guild.

Några sista ord?
You can tell a lot about a fellow's character by the way he eats jelly beans.
Back to top Go down
View user profile
Desunai

Antal inlägg : 45

PostSubject: Re: [Accepted] Holy Paladin apply.   Sun Nov 21, 2010 12:50 am

Hej där.

Ett krav som kommer finnas på dig är att du maxar 2st crafting professions innan cataclysm! JC+ en till.
Vilket inte är mining/skinning/herbalism.

Annars tycker jag att du gjorde ett helt okej jobb när du var med oss på RS.

Vi officerare ska ta ett snack angående din application så kommer du inom kort få ett svar.

Desunaí
Back to top Go down
View user profile
Desunai

Antal inlägg : 45

PostSubject: Re: [Accepted] Holy Paladin apply.   Mon Nov 22, 2010 12:14 am

Accepterad

Whispra någon officerare för invite.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content

PostSubject: Re: [Accepted] Holy Paladin apply.   Today at 5:21 am