Manu Propria
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Manu Propria

Horde PvE guild @ Outland
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 [Accepted] Restoration druid

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Svich




Antal inlägg : 3
Join date : 2010-11-07

[Accepted] Restoration druid Empty
PostSubject: [Accepted] Restoration druid   [Accepted] Restoration druid I_icon_minitimeSat Nov 20, 2010 8:52 pm

Om dig
Namn: Alexander
Berätta lite om dig själv: Har spelat wow från och till sedan sommaren 2005. Studerar IT på Stockholms Universitet. Övrig tid lägger jag på kompisar och träning.

Hur kan vi komma i kontakt med dig(email/msn/skype) Alle_ols@hotmail.com


Din dator
Prestanda (processor, grafik kort)? Quad core processor, GeForce 9800 GTX.
Din internetkontakt (hur snabbt och hur stabilt)? Telia 24 (Stabil)
Tillgång till mikrofon och villig att använda den? Ja


Information om karaktären du ansöker med
Namn: Svich

Ras och klass: NE Druid

Spec: Restoration (Kör balance nu för att levla med i cata)

Offspec (hur är gearet och är du villig att respecca om guilden behöver det): Min gear är inte den bästa då jag inte spelat sedan Naxx25 tiden, men balance kommer jag troligtvis ha som OS i cata.

Realm (om inte outland): Twisting Nether

Professions: 450 Alchemy / 450 Jewelcrafting

Armory länk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&cn=Svich

Printscreen på ditt UI: Kör med ett väldigt simpelt UI. Har alla nödvändiga addons för raid som t.ex. DBM osv.

Keybindings till spellsen du anser vara viktigast för just dig (om dessa inte visas i UI:t): Använder i stort sätt alla knappar runt W-A-S-D samt Ctrl,alt,shift +siffror.


Din PvE experience:
Vanilla- Raidade inte hardcore i vanilla. Raidade som högt BWL (Fåtal gånger i aq40 också) spelade som warlock hela vanilla.

Burning Crusade- Allt upp till och med Illidan (pre nerf) min guild disbanda tyvärr vilket gjorda att jag själv tog ett break ifrån wow och kom tillbaka till wotlk. Spelade som warlock och shadow priest.

Wrath of the Lich king: Spelade upp tills vi hade Naxx25 på farm. Efter det så hade jag inte tid att raida på den nivån jag ville vilket gjorde att jag tog ytterligare ett break. Spelade som holy priest.

Din egen beskrivning av dig själv som WoW spelare: Väldigt pålitlig och dyker alltid upp i tid till raids i tid med allt jag behöver för att kunna raida på maximal nivå (pots, enchants osv). Försöker alltid pressa mig själv för att bli en bättre spelare och hela tiden göra bättre ifrån mig.

Berätta om dina senaste guilder och anledningen till varför du lämnat/lämnar dem: Var med i en svensk guild på min nuvarande realm fram till att jag slutade (läs ovan varför jag slutade).

Varför vill du joina Manu Propria? Var som sagt med i en svensk guild i början av wotlk vilket jag gillade väldigt mycket. Söker en guild som har samma mål som jag själv och som strävar efter bra progress.

Varför ska vi acceptera just dig? Ni är vad jag söker, jag är vad ni söker Smile.

Finns det spelare i Manu Propria som kan lägga in goda ord om dig? Nej.

Några sista ord? Är fullt medveten om att min gear inte är den bästa. Skulle vara tacksam om ni inte lägger för stor vikt på den eftersom den inte speglar mig som spelare. Just nu försöker jag bara förbereda mig så gått jag kan till cataclysm.

-Svich
Back to top Go down
Desunai

Desunai


Antal inlägg : 45
Join date : 2009-12-27
Ort : Hönö

[Accepted] Restoration druid Empty
PostSubject: Re: [Accepted] Restoration druid   [Accepted] Restoration druid I_icon_minitimeMon Nov 22, 2010 12:17 am

Kan du vara vänlig att länka karaktären du clearat din wotlk raid experience på?
Back to top Go down
Svich




Antal inlägg : 3
Join date : 2010-11-07

[Accepted] Restoration druid Empty
PostSubject: Re: [Accepted] Restoration druid   [Accepted] Restoration druid I_icon_minitimeMon Nov 22, 2010 12:24 am

Har som sagt inte raidat sedan naxx25 men här är den iaf:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&cn=Rullt%C3%A5rta
Back to top Go down
Yk
Admin
Yk


Antal inlägg : 61
Join date : 2009-11-25
Ort : Göteborg

[Accepted] Restoration druid Empty
PostSubject: Re: [Accepted] Restoration druid   [Accepted] Restoration druid I_icon_minitimeTue Nov 23, 2010 12:33 am

"Varför ska vi acceptera just dig? Ni är vad jag söker, jag är vad ni söker"

Ställer om frågan, VARFÖR är du vad vi söker?
Back to top Go down
https://mp-guild.forumotion.com
Svich




Antal inlägg : 3
Join date : 2010-11-07

[Accepted] Restoration druid Empty
PostSubject: Re: [Accepted] Restoration druid   [Accepted] Restoration druid I_icon_minitimeTue Nov 23, 2010 1:19 am

För att jag är vad ni söker?
Från Guild Information:
Vad vi förväntar oss av DIG:
- Kunna din klass/roll till 100%
- Läsa på inför kommande patcher/ändringar
- Raida 19-23 3 dagar i veckan och vara i tid! (Kan bli mer om det behövs under progress)
- Hantera konstruktiv kritik utan att gå emo
- Klara av skämt av den grövsta sorten, ja vi har sjuk humor
- Har en tillräckligt bra dator/internet för att detta inte ska förstöra för dig under raidsen
- Du föredrar en progress boss före sex
- Du kan böja dig ner och vara när dina tår

Har kanske lite svårt med det sista men ska öva.

Kan förtydliga ytterligare: Är väldigt pålitlig och kan min klass till 100%. Kan ta mer skit än en soptunna samt att jag inte har några som helst problem att närvara på samtliga raidtider.
Back to top Go down
Yk
Admin
Yk


Antal inlägg : 61
Join date : 2009-11-25
Ort : Göteborg

[Accepted] Restoration druid Empty
PostSubject: Re: [Accepted] Restoration druid   [Accepted] Restoration druid I_icon_minitimeTue Nov 23, 2010 1:23 am

Accepted


Skriv till nån Officer ingame så löser vi invite.
Back to top Go down
https://mp-guild.forumotion.com
Sponsored content





[Accepted] Restoration druid Empty
PostSubject: Re: [Accepted] Restoration druid   [Accepted] Restoration druid I_icon_minitime

Back to top Go down
 
[Accepted] Restoration druid
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» [Accepted] Restoration/Elemental Shaman
» [Accepted] Cronie - Balance Druid
» [Accepted] Protection Warrior
» [Accepted] Elemental Shaman
» [Accepted] Murmina - 80 ele shammy

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Manu Propria :: General :: Recruitment and information-
Jump to: