Manu Propria

Horde PvE guild @ Outland

HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 

[Accepted] Protection Warrior

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Dectryze
Guest

PostSubject: [Accepted] Protection Warrior   Wed Dec 01, 2010 1:50 am

Kan inte komma in på min hotmail just nu och verifiera e-mailet som skickades för att bli medlem här, så jag har applyat som Dectryze med Z fast min gubbe stavas med S (Dectryse).

Om dig

Namn: Niclas Broberg
Bor: Lidköping, Västra Götaland
Arbetar: Går sista året i gymnasiet.

Berätta lite om dig själv:
Jag är en nörd som fyller 18 år den 14 december. Spenderar väl mesta tiden vid datorn och lirar massa spel. Spelar spel som Starcraft 2, DotA, CS och CoD. Bortsett från det finns det väl inte mycket mer intressant att säga, det är väl bara att fråga om ni vill veta något mer.

Hur kan vi komma i kontakt med dig?
E-mail: niclas-92@live.se (Även mitt Battle.Net-ID)

Din dator

Prestanda:
AMD Athlom 64 Dual X2 Dual Core Processor 4600+, 2.41 GHz, 2GB RAM, ASUS EAH4850 1GB grafikkort.

Din internetkontakt?
100/10 Fiber, har inga problem med anslutningen. Det enda som kan vara värt att nämna är att jag har fått lite random-dcs i den senaste patchen men det beror nog mestadels på grund av diverse buggar eftersom mina kompisar upplever samma problem.

Tillgång till mikrofon och villig att använda den?
Jodå, inga problem med det. Pratar gärna om jag har något på hjärtat.

Information om karaktären du ansöker med

Namn: Dectryse

Ras och klass: Undead, Warrior

Spec:
Protection som main-spec och fury som off.

Offspec:
Gearet är väl lite halvkrassligt men respecca kan jag göra utan problem om ni så vill. Dock så kommer ju Cataclysm och gearet kommer inte vara så himla relevant med tanke på att det kommer bytas ut. Men självklart kommer det vara enchants och det som är nödvändigt på gearet.

Realm:
Outland

Professions:
Mining och Blacksmithing

Armory länk:

Printscreen på ditt UI:

Keybindings till spellsen du anser vara viktigast för just dig (om dessa inte visas i UI:t):
Alla knappar som mitt huvud träffar när jag rullar på tangentbordet är väl viktiga.

Din PvE-experience

Vanilla:
Jag började med WoW inte långt innan TBC släpptes så jag har dessvärre inte någon experience i Vanilla. Dock så har jag gjort alla gamla raids för att i alla fall se dem och uppleva dem, även om det inte är i närheten av hur svårt det var då.

Burning Crusade:
Under TBC raidade jag på min mage upp till SSC för att sedan börja med PvP. Under den tiden gick jag med i lite guild-pugs med polare jag hade och var med i deras raids. Bortsett från det spenderade jag nästan all tid åt att PvPa och har inte gjort raidsen längre än SSC. När patchen kom som nerfade alla bossar med 30% gjorde jag alla raids på min warrior (som jag applyar med) och ledde massvis med framgångsrika pugs. Inte för att det var svårt då, men bara så ni vet att jag har gjort raidsen under 70-tiden.

Wrath of the Lich King
I WotLK har jag gjort alla raids som finns ute. Jag började med Naxx, EoE och OS på min warrior för att sedan börja raida mer seriöst på min druid, där jag gjorde Ulduar och senare ToC. Efter det gick jag tillbaka till min warrior och gearade upp lite mer och gjorde sedan ToC HC och fick insanity. I Icecrown har jag gjort allt, downade LK innan 5% buffen kom om jag inte minns fel. Har dock inte KS i 25-manna för den raiden som guilden tog den var jag inte med på och jag har inte varit med och raidat 25-manna efter det eftersom jag tröttnade ganska hårt på ICC när det var samma skit hela tiden utan någon progress. Under den tiden hade jag en 10-mannagrupp som jag progressade med och det var så jag fick min KS-titel först. Vi började efter det progressa i HC och det gick fint fram tills LK HC. Där tog det stopp och vi började få svårt att få ihop hela grupper och det slutade med att vi pausade med raidandet. Nu på senare tid har de tagit LK HC, jag var dock inte med för jag hade tröttnat helt på ICC efter ett år (aka. Starcraft 2 kom ut). Men nu är det nytt och fräscht och jag är sugen som fan på att börja nöta nya raids och nya achievements!

WoW-biografi

Din egen beskrivning av dig själv som WoW spelare:
Jag anser mig själv att vara en väldigt stabil spelare. Jag läser på taktiker innan raids, gör sällan misstag, och om jag gör det lär jag mig efter bara ett försök. Jag har väldigt lätt för att lära mig taktiker och jag har common sense, till exempel om det händer något oväntat i en fight så vet jag vad jag ska göra. Jag är intresserad av att få ut det mesta av mina karaktärer och läser därför poster på forum som har med min klass att göra för att få ut bästa DPSen/tankingen. När jag inte raidar spenderar jag tiden på att grinda reputations till faktioner, fixa acheivements osv. Jag är väldigt intresserad av att ha saker som andra inte har och att ha en sån bra gubbe som möjligt. Smile

Berätta om dina senaste guilder och anledningen till varför du lämnat/lämnar dem:
Just nu är jag med i Order. Anledningen till att jag kommer att lämna den är för att alla core-spelare har slutat spela eller joinat andra guilder. Eftersom många i guilden slutade mergade vår GM med en annan guild som var helt okej, men efter det har det gått utför. Personer som har noll koll på sin klass eller springer omkring och dör av cleaves på bossfighter till exempel tar sig in i guilden och drar ner alla andra, och jag klarar inte av folk som inte lär sig av sina misstag utan fortsätter göra samma sak när spelet inte ens är svårt. Guilden i sig är väldigt skön och det finns goa personer i den, men jag känner att jag vill ha progress och jag har alltid velat ha en helsvensk guild. Atmosfären i en svensk guild är alltid bättre och man kan skämta på samma nivå emot vad man kan göra med folk från andra länder som kanske inte riktigt är med på noterna, om ni förstår vad jag menar.

Referenser

Varför vill du joina Manu Propria?
Seriös progress, svensk guild, sköna personer utanför raids, seriösa personer under raids.

Varför ska vi acceptera just dig?
För jag är en kille som vet hur WoW fungerar och gör det inte svårare än det är. Jag kan min klass, hjälper gärna till när någon vill ha hjälp och är alltid förbered. Jag har även en ganska sjuk humor och gillar att skämta/jävlas med folk.

Finns det spelare i Manu Propria som kan lägga in goda ord om dig?
Nope, tror inte det.

Några sista ord?
Kan tyvärr inte böja mig ner och ta på tårna men jag hoppas innerligt att ni har överseende och litar på att jag kommer träna intensivt de närmsta veckorna!

Ändrade applikationstemplaten lite, tyckte det var lättare att se. Hoppas inte den som gjorde den tar illa upp! <3
Back to top Go down
Dectryze
Guest

PostSubject: UI och Armory   Wed Dec 01, 2010 1:52 am

Länkarna tycks inte visas, jag postar dem här istället.

Armory:

UI:
Back to top Go down
Dectryze
Guest

PostSubject: WTF...   Wed Dec 01, 2010 1:55 am

Seriöst... Får väl länka utan http framför.

Armory:
eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Dectryse

UI:
data.fuskbugg.se/dipdip/WoWScrnShot_113010_223521.jpg
Back to top Go down
Vichi

Antal inlägg : 16

PostSubject: Re: [Accepted] Protection Warrior   Wed Dec 01, 2010 8:22 am

Ser defintivt intressant ut, tror en tank spot ska finnas kvar att fylla.

Upp till officers
Back to top Go down
View user profile
Yk
Admin

Antal inlägg : 61

PostSubject: Re: [Accepted] Protection Warrior   Wed Dec 01, 2010 2:40 pm

I löv it <3 /w sen för inv!
Back to top Go down
View user profile http://mp-guild.forumotion.com
Sponsored content

PostSubject: Re: [Accepted] Protection Warrior   Today at 5:24 am

Back to top Go down

[Accepted] Protection Warrior
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Aerniskliwbi - Prot warrior
» Wniged warrior/Brood lord
» Tauren female warrior (talked IG with sakarah)
» SOUL SUN SOUL-Dr. Thiza-Gentle Warrior
» [Accepted] Moderator Application Form (King)