Manu Propria

Horde PvE guild @ Outland

HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 

[Accepted] Ballin - Resto Shaman

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Ballin
Guest

PostSubject: [Accepted] Ballin - Resto Shaman   Mon Dec 06, 2010 6:52 pm

Om dig
Namn: Daniel
Berätta lite om dig själv: Jag är en 19-årig snubbe från Östergötland som för närvarande pluggar sista året på samhällsvetenskapsprogrammet. Förutom att spela wow tycker jag också om att sova.
Hur kan vi komma i kontakt med dig(email/msn/skype) Ser helst att ni kontaktar mig ingame.

Din dator
Prestanda:
CPU:AMD Athlon 64 x2 dual core processor 4000+
GFX: ATI Radeon HD 4550

Som ni ser är min dator väldigt kass för närvarande, det kommer jag dock vid årsskiftet förhoppningsvis ha ändrat och köpt en ny dator.

Din internetkontakt (hur snabbt och hur stabilt)? 100/10 Fiber BBB, har sämre MS än med telia som jag tidigare hade 1ms~ med men det funkar fint ändå.
Tillgång till mikrofon och villig att använda den? Har självklart mikrofon och är inte rädd för att använda den.

Information om karaktären du ansöker med
Namn: Ballin
Ras och klass: Orc Shaman
Spec: Restoration, för närvarande är jag inte säker på hur speccen kommer se ut i cataclysm men det återstår att se.
Offspec (hur är gearet och är du villig att respecca om guilden behöver det): Elemental kommer förmodligen att bli min offspec, ändock att jag inte kommer använda den i början av expansionen i fördel för en PvP-resto spec.
Realm (om inte outland): -
Professions: Engi/Mining. Kommer att byta ut mining mot JC eller enchanting såfort jag levlat upp engi samt fixat lite deg.

Armory länk: - Armory är nere just nu och jag vet inte riktigt om mitt nuvarande slack-gear är speciellt intressant för er att se. Denna shaman levlades upp för kanske 1-2 månader sen och jag har bara fokuserat på att fixa lite kass pvpgear för att fördriva tid innan cata.
Printscreen på ditt UI:
Keybindings till spellsen du anser vara viktigast för just dig (om dessa inte visas i UI:t): Alla mina binds bör synas på bilden.

Din PvE experience:
Vanilla; MC, ZG AQ 20 + lite BWL innan jag helt slutade raida.
Burning Crusade: Allt utom Sunwell clearades innan 3.0
Wrath of the Lich king: Ulduar var den enda instancen jag inte clearade om vi inte räknar med ICC 25 HC då jag slutade spela WoW i April.

Din egen beskrivning av dig själv som WoW spelare: Aktiv som fan, pålitlig samt lojal. Är alltid i tid till de raids jag signar för och skapar aldrig onödig drama över grejer.

Berätta om dina senaste guilder och anledningen till varför du lämnat/lämnar dem: Innervate här på Outland alliance var min senaste guild. Och jag lämnade de aldrig, utan jag slutade raida pga andra saker i mitt liv behövde prioritering. Sen efter det så bestämde jag mig bara för att rerolla horde. Kan även tillägga att under den 4månadersperiod jag var med i Innervate hade jag 100 % närvaro på alla 5 raids i veckan (inkl. fredagar) mellan början av januari och början av April.

Varför vill du joina Manu Propria? Jag är intresserad av att spela med en svensk guild igen och nystartade projekt är alltid intressant att delta i.
Varför ska vi acceptera just dig? Jag tror att jag kommer tillföra en hel del till er som spelare.

Finns det spelare i Manu Propria som kan lägga in goda ord om dig? Ingen som jag vet om på rak arm, tvivlar dock på det eftersom jag nyligen började spela horde.

Kan du böja dig ner och vara när dina tår? Knappt, jag är 202 cm lång dock Sad

Några sista ord?

Kommer inte riktigt på något ytterligare att skriva, ställ frågor om det är något jag glömt helt enkelt.
Back to top Go down
Yk
Admin

Antal inlägg : 61

PostSubject: Re: [Accepted] Ballin - Resto Shaman   Mon Dec 06, 2010 10:17 pm

Accepted

Vi testar dig i Cataclysm, /w en officer för inv.
Back to top Go down
View user profile http://mp-guild.forumotion.com

[Accepted] Ballin - Resto Shaman
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Runthor, eldest son of Darnash - Orc Shaman
» Grahlim the wandering shaman
» [Accepted] Moderator Application Form (King)
» [Accepted]Moderator Application (Opsan)
» Elemental Shaman Application