Manu Propria
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Manu Propria

Horde PvE guild @ Outland
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 [Accepted] Nefarium, kaos warlock

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Nefarium




Antal inlägg : 14
Join date : 2010-10-29

[Accepted] Nefarium, kaos warlock Empty
PostSubject: [Accepted] Nefarium, kaos warlock   [Accepted] Nefarium, kaos warlock I_icon_minitimeFri Oct 29, 2010 12:53 pm

Namn: Viking
Berätta lite om dig själv: En skauning på 19 vintrar som gillar att ta det lugnt, dricka och ha roligt. Älskar svart humor, lyssnar mest på heavy metal.
Går sista året på gymnasium, dock har jag inte lärt mig något så studenten blir ett mirakel. eller mutningar.
Funderat på hur bra det skulle vara om det var bin i blodet, så ifall man blev anfallen så blev gärningsmannen översvärmad av arga bin.
Jag är den nya lasermannen, prata med mig ifall ni vill ha IRL PvP tips.
Hur kan vi komma i kontakt med dig(email/msn/skype)
ohshitno@hotmail.com email/msn


Din dator
Prestanda (processor, grafik kort)?Intel®️ Core™️ i5 CPU M 430 @ 2.27GHz
ATI Mobility Radeon HD 5470

Din internetkontakt (hur snabbt och hur stabilt)? Hur snabbt det är ett mysterium som inte ens scooby doo och gänget kan lösa, men jag har bara fått en dc på ett halvår sen jag skaffade den så NP JOSE!
Tillgång till mikrofon och villig att använda den? Jadå, men var redo att förlora öronen i ett hav av domedagsförtvivlan.


Information om karaktären du ansöker med
Namn: Nefarium
Ras och klass: Belf lock (den ska bli goblin, jag lovar =D)
Spec: CHAOS! MAYHEM! DEATH! DESTRUCTION!
Offspec (hur är gearet och är du villig att respecca om guilden behöver det): demo för solo, kan väl respeca men är inget pro på demo dps.
Realm (om inte outland):
Professions: Enchanting och tailoring, båda maxade med alla wotlk recept. (blood drain, blade ward, icc clothes etc)

Armory länk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Nefarium
Printscreen på ditt UI: Default UI, som riktiga män kör med.
Keybindings till spellsen du anser vara viktigast för just dig (om dessa inte visas i UI:t):
F Soul Burn
< Soul Shatter
E Shadowburn
G Netherward
Musknapp 1: Shadowfury
Musknapp 2: Soul Fire
T Demonic Teleport
S-1 Healtstone
S-2 Fear
och standard 1-6 .

Din PvE experience: började i tbc då jag mest slackade, tog kara, za maggy, gruul och lite bt och hyjal. Sen har jag steamrollat allt i wotlk.
Yogg-saron 1 Light, algalon, Lich King, 10 manna insanity, undying och 11/12 icc25 hc.

Din egen beskrivning av dig själv som WoW spelare: Adapterar snabbt, älskar att göra svåra bossar när raiden gör som de ska a.k.a inte står still i voidzones etc eller defile.
Få saker i wow är så sköna som att ta en nötasvår boss med en raid som verkligen satsar allt och pumpar upp sin performance.
RNG wipes är en sak, wipes för att healers blev sönderslagna av deathbringer adds är en annan.
Jag bryr mig inte så mycket om gear, det är bara ett verktyg för att ta ner bossar.
Fast legendaries är roliga, vet inte riktigt varför.


Berätta om dina senaste guilder och anledningen till varför du lämnat/lämnar dem:
Metaphor, aldrig något som hände. bokstavligen, folk har hoppat skepp. Väldigt tråkigt.

Varför vill du joina Manu Propria? Bra svenskt guild med mörk humor Twisted Evil
Varför ska vi acceptera just dig? För att jag är en bra spelare som alltid kan taktiker, kommer förberedd och kämpar från början till slut med att få ner bossen, oavsett hur lätt den är.
Underskattar man en boss för mycket så kan man dö, ala 1000000 failade immortal runs post-3.3.
Går jag in, så går jag in för att maxa allt.
Bossarna ska skaka av rädsla när dem hör mitt namn!

Finns det spelare i Manu Propria som kan lägga in goda ord om dig?
Nej, men de borde Twisted Evil

Några sista ord?
I will return stronger than you can possibly imagine... and i will shit in your toilette!
Back to top Go down
Yk
Admin
Yk


Antal inlägg : 61
Join date : 2009-11-25
Ort : Göteborg

[Accepted] Nefarium, kaos warlock Empty
PostSubject: Re: [Accepted] Nefarium, kaos warlock   [Accepted] Nefarium, kaos warlock I_icon_minitimeFri Oct 29, 2010 1:14 pm

Accepted
Back to top Go down
https://mp-guild.forumotion.com
 
[Accepted] Nefarium, kaos warlock
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Manu Propria :: General :: Recruitment and information-
Jump to: