Manu Propria
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Manu Propria

Horde PvE guild @ Outland
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 [Declined] Nicie, Holy Priestess

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Guest
Guest




[Declined] Nicie, Holy Priestess Empty
PostSubject: [Declined] Nicie, Holy Priestess   [Declined] Nicie, Holy Priestess I_icon_minitimeFri Nov 05, 2010 2:10 am

Om dig
Namn: Thezz
Berätta lite om dig själv: Jag är en tjej som normalt nördar wow och suger på andra spel Smile Går på speldesigner linje i Sthlm.
Hur kan vi komma i kontakt med dig(email/msn/skype): Har allt.


Din dator
Prestanda (processor, grafik kort)? Noll koll, men datorburken funkar iaf (: 1024 graffekort och duel core processor
Din internetkontakt (hur snabbt och hur stabilt)? Trådlöst med 100mb/s. Aldrig droppat.
Tillgång till mikrofon och villig att använda den? Japp.


Information om karaktären du ansöker med
Namn: Nicie
Ras och klass: Blood elf Priest
Spec: Holy som main, Shadow som offspecc
Offspec (hur är gearet och är du villig att respecca om guilden behöver det): Shadowgearet är väl okej, har nga blå saker kvar och sånt.
Realm (om inte outland): Scarshield Legion ( -.-' )
Professions: Inga.

Armory länk:
Printscreen på ditt UI:
Keybindings till spellsen du anser vara viktigast för just dig (om dessa inte visas i UI:t): 1, 2, 3, 4 etc etc Brukar använda healbot


Din PvE experience:
Vanilla- En del, var aldrig 60 på den tiden men har ju gjort raidsen efteråt.
Burning Crusade- Karazhan, Maggy, Gruul.
Wrath of the Lich king: Allt. Så gott som,

Din egen beskrivning av dig själv som WoW spelare: Glad och vanligtvis aktiv. Har inte haft ngn lust att spela när man är helt ensam på en död realm. Det har väl blivit mindre spelande när man började gymnasiet men ja Smile

Berätta om dina senaste guilder och anledningen till varför du lämnat/lämnar dem: Jag har blivit kickad, jag har lämnat, och jag är fortfarande ignorerad. Så rätt så guildlös just nu. Jag har aldrig känt mig välkommen i guilderna jag vart i.

Varför vill du joina Manu Propria? Den är svensk! :'DD
Varför ska vi acceptera just dig? För att jag är en glad tjej som har jävligt underlig humor men gör alltid sitt bästa.. (:

Finns det spelare i Manu Propria som kan lägga in goda ord om dig? Nakhlatobaco

Några sista ord? Jag har fler än bara en 80 : D Men eehm, lär känna mig för den jag är (:
Back to top Go down
Guest
Guest




[Declined] Nicie, Holy Priestess Empty
PostSubject: Re: [Declined] Nicie, Holy Priestess   [Declined] Nicie, Holy Priestess I_icon_minitimeFri Nov 05, 2010 2:16 am

Oj, glömde säga att jag kommer ta Alcy och Herb som proffs. Jag har bara inte orkat levla dom än Razz
Back to top Go down
Desunai

Desunai


Antal inlägg : 45
Join date : 2009-12-27
Ort : Hönö

[Declined] Nicie, Holy Priestess Empty
PostSubject: Re: [Declined] Nicie, Holy Priestess   [Declined] Nicie, Holy Priestess I_icon_minitimeFri Nov 05, 2010 3:13 am

Jag har en fråga.

Varför har du blivit kickad och så vidare från det guilder du har varit i?


Du säger även att du varit inne i så gott som allt i wotlk? Men varför har du inte achi i en enda av raid instancerna i denna expansionen.
Back to top Go down
Guest
Guest




[Declined] Nicie, Holy Priestess Empty
PostSubject: Re: [Declined] Nicie, Holy Priestess   [Declined] Nicie, Holy Priestess I_icon_minitimeFri Nov 05, 2010 3:15 am

Desunai wrote:
Jag har en fråga.

Varför har du blivit kickad och så vidare från det guilder du har varit i?

Det var en olyckshändelse sa min guildmaster när jag konfronterade hnm var jag inte var kvar i guilden. Jag har vet själv inte varför och han sa att det blev ett missclick. *shrugS*
Back to top Go down
Desunai

Desunai


Antal inlägg : 45
Join date : 2009-12-27
Ort : Hönö

[Declined] Nicie, Holy Priestess Empty
PostSubject: Re: [Declined] Nicie, Holy Priestess   [Declined] Nicie, Holy Priestess I_icon_minitimeFri Nov 05, 2010 3:29 am

Och angående din experience i wotlk? Som du inte har några achis på?
Back to top Go down
Guest
Guest




[Declined] Nicie, Holy Priestess Empty
PostSubject: Re: [Declined] Nicie, Holy Priestess   [Declined] Nicie, Holy Priestess I_icon_minitimeFri Nov 05, 2010 3:30 am

Desunai wrote:
Och angående din experience i wotlk? Som du inte har några achis på?
Jag har alla mina Achievemtns på mina andra healer, en Resto druid, som är min main. Men jag vet hur alla bossfighter går till. Kan hända att jag behöver en snabb uppdatering men det kan jag enkelt ta reda på.
Back to top Go down
Desunai

Desunai


Antal inlägg : 45
Join date : 2009-12-27
Ort : Hönö

[Declined] Nicie, Holy Priestess Empty
PostSubject: Re: [Declined] Nicie, Holy Priestess   [Declined] Nicie, Holy Priestess I_icon_minitimeFri Nov 05, 2010 3:44 am

Om du har experiencen på en annan char så ska du länka dess armory här med. Så var snäll att gör det Smile
Back to top Go down
Yk
Admin
Yk


Antal inlägg : 61
Join date : 2009-11-25
Ort : Göteborg

[Declined] Nicie, Holy Priestess Empty
PostSubject: Re: [Declined] Nicie, Holy Priestess   [Declined] Nicie, Holy Priestess I_icon_minitimeFri Nov 05, 2010 12:52 pm

Din application var inte direkt välskriven och i mina ögon finns det inte jättemycket som talar för att du skulle vara en exceptionel spelare, det betyder givetvis inte att du inte skulle vara det.

Jag kommer att diskutera vidare med resten av officers och sen får du ett svar.

Note: Vi skiter i vilka proffesions du har NU, men så fort Cataclysm raidingen har startat kräver vi att du ser till att ha 2 raid professions så fort som möjligt.
Back to top Go down
https://mp-guild.forumotion.com
Guest
Guest




[Declined] Nicie, Holy Priestess Empty
PostSubject: Re: [Declined] Nicie, Holy Priestess   [Declined] Nicie, Holy Priestess I_icon_minitimeFri Nov 05, 2010 2:33 pm

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Scarshield+Legion&cn=Missaraa

Detta är min main, som jag har fixat mer på än någon annan utav mina chars.


Jag håller på att levla herb och Alcy för att fixa potions för raiding. Kan lova att mina proffs kommer vara 450 innan cata kommer ut. Smile
Back to top Go down
Yk
Admin
Yk


Antal inlägg : 61
Join date : 2009-11-25
Ort : Göteborg

[Declined] Nicie, Holy Priestess Empty
PostSubject: Re: [Declined] Nicie, Holy Priestess   [Declined] Nicie, Holy Priestess I_icon_minitimeFri Nov 05, 2010 4:57 pm

Declined

Tror inte att du kommer hålla måttet för våran raiding. Men eftersom att du hade vänner i guilden kan du höra av dig ingame om du vill ha inv som social rank.
Back to top Go down
https://mp-guild.forumotion.com
Sponsored content





[Declined] Nicie, Holy Priestess Empty
PostSubject: Re: [Declined] Nicie, Holy Priestess   [Declined] Nicie, Holy Priestess I_icon_minitime

Back to top Go down
 
[Declined] Nicie, Holy Priestess
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» [Accepted] Holy Paladin apply.
» [Declined] Taurette, Dk
» [Declined] DK Frost DPS.
» [Declined] 80 assassination rogue
» [Declined] 80 Retri Paladin

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Manu Propria :: General :: Recruitment and information-
Jump to: