Manu Propria
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Manu Propria

Horde PvE guild @ Outland
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Enhancement Shaman/Mage

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Chega
Guest




Enhancement Shaman/Mage Empty
PostSubject: Enhancement Shaman/Mage   Enhancement Shaman/Mage I_icon_minitimeFri Nov 19, 2010 3:58 pm

Om dig
Namn: Jocke
Berätta lite om dig själv: Jag är en kille på 22 år som bor i Lund.
Förtillfälligt så är jag arbetslös, på fritiden så spenderar jag tid på gymmet, skapar min egen musik, är med vänner och spelar wow såklart.
Hur kan vi komma i kontakt med dig(email/msn/skype):
MSN: joacim9@hotmail.com
Email: palm.joacim@gmail.com
Skype: King.Jocke


Din dator
Prestanda (processor, grafik kort)? 3,4GHz - ATI Radeon, ligger runt 60 fps in-game.
Din internetkontakt (hur snabbt och hur stabilt)? 100/100 Lina
Tillgång till mikrofon och villig att använda den? Ja


Information om karaktären du ansöker med
Namn: Chega
Ras och klass: Tauren Shaman
Spec: Enhancement
Offspec (hur är gearet och är du villig att respecca om guilden behöver det): Hade tänkt ha resto som OS i cata så det är inga problem.
Realm (om inte outland): Tarren Mill
Professions: Alchemy/Herbalism

Armory länk:
Printscreen på ditt UI: - Synd att jag inte
har tagit screen från raid, men dom addons som är viktiga och som inte syns är, Shock and Awe, Ora2, BigBrothers,DBM, Även fast jag inte leder ett raid så gillar jag att ha bra översikt på allt och alla i raidet.

Keybindings till spellsen du anser vara viktigast för just dig (om dessa inte visas i UI:t): För dom som inte syns på mitt UI så har jag, Searing Totem(Shift-X), Magma Totem(Shift-4), Chain Lightning(Shift-5), Call of the Elements(Shift-2)

Övrigt: Jag har sedan någon månad tillbaka varit skeptisk till vad jag ska lira i cata för jag ville lira något annat än vad jag har gjort så jag bestämde mig för antingen shaman eller mage, min shaman vart min main i tbc men bytade till min priest i wotlk så min shaman har verkligen inte det bästa gearet, började ungefär för 3-4 dagar sedan och fixa gear på honom.

Vill ni se min priest gear kan ni kolla . även den jag har bäst achi med (ICC) Och ifall ni inte skulle behöva en shaman så är jag även villig att rolla en mage för det är ett av mina klassval när cata kommer.


Din PvE experience:
Vanilla - Allt till AQ40
Burning Crusade - Allt till Muru
Wrath of the Lich king: Alla bossar förutom Yogg, LK Hc på 11%

Din egen beskrivning av dig själv som WoW spelare: Jag är väldigt lugn spelare, har väldigt bra uppmärksamhet om vad som händer runt om mig, kanske fått sen sen jag varit raidledare själv också, behöver sällan bli tillsagd vad mitt jobb är, vad jag ska göra i vilka situationer, ska jag vara ärlig har det nog aldrig hänt, jag är som sagt en allaround spelare, klarar allt utan några problem.

Berätta om dina senaste guilder och anledningen till varför du lämnat/lämnar dem: Dom två guilderna som är lönt att nämna är Northrenders och Obnoxious, jag joinade Northrenders i mitten av TBC och raidade med dom ända fram tills början av ICC sedan lämnade jag dom för att guilden hade fått en ny GM några månader innan och guilden gick bara neråt så kände inte att det va lönt att stanna kvar.

Sen så fick vi en gratis mig från Stormscale till Auchindoun, så jag och mina polare flyttade dit, gjorde vår egna guild "Obnoxious" som va en hel nordisk guild men va bara svenskar med endå, vi va serverns bästa 10man guild, vi clearade allt i normal och heroic hyffsat snabbt, kom till LK hc i Maj eller något och progressade på honom ett tag, sen slutade halva guilden spela, dom blev trötta på icc och sommaren va nära, så vi la guilden på is under sommaren och sen försökte starta upp den igen i September eller något för att få ner LK hc innan cata kom, men vi hade ingen lycka med att hitta bra folk igen, bara scrubs överallt, så vi bestämde oss för att lägga ner guilden.

Varför vill du joina Manu Propria? Dom flesta jag känner irl har slutat med wow, min bästa irl polare ska snart bli pappa så han kmr gå inaktiv så jag tänkte att jag kan likabra fortsätta mitt wow spelande som horde för att "spica" upp saker och ting, så ändå sedan min guild lades ner så har jag letat efter någon guild som jag kanske skulle kunna gilla och stanna i resten av min wowtid, helst svensk då, så hittade jag er guild, så ni verkar vara en guild som vet vad ni sysslar med, inga scrubs som failar (hoppas jag Smile) och svensk som sagt, kan det bli bättre

Varför ska vi acceptera just dig? Jag har spelat wow i snart 6 år, väldigt erfaren när det kommer till att vara en vanlig raidare, och har sedan 2 år tillbaka skaffat mig erfarenhet som en ledare i raids också, och jag har lett en guild mot toppen vilket inte är det lättaste, allmänt så är jag också en av dom spelarna som man inte behöver ora sig över om dom klarar av "det" jobbet, behöva rotera kameran runt och se om jag gör mitt jobb, bara sätta mig på det och sen så har jag läget under kontroll.

Finns det spelare i Manu Propria som kan lägga in goda ord om dig? Inte vad jag vet

Några sista ord? Nä inte direkt
Back to top Go down
Chega
Guest




Enhancement Shaman/Mage Empty
PostSubject: Re: Enhancement Shaman/Mage   Enhancement Shaman/Mage I_icon_minitimeFri Nov 19, 2010 3:59 pm

Av någon andledning så syns inte mina länkar :/
Back to top Go down
Chega
Guest




Enhancement Shaman/Mage Empty
PostSubject: Re: Enhancement Shaman/Mage   Enhancement Shaman/Mage I_icon_minitimeFri Nov 19, 2010 4:00 pm

Men iallafall, min shaman är Chega på Tarren Mill
Back to top Go down
Chega
Guest




Enhancement Shaman/Mage Empty
PostSubject: Re: Enhancement Shaman/Mage   Enhancement Shaman/Mage I_icon_minitimeFri Nov 19, 2010 4:03 pm

Min priest som jag nämnde heter Naytiri på Auchindoun
Back to top Go down
Desunai

Desunai


Antal inlägg : 45
Join date : 2009-12-27
Ort : Hönö

Enhancement Shaman/Mage Empty
PostSubject: Re: Enhancement Shaman/Mage   Enhancement Shaman/Mage I_icon_minitimeSat Nov 20, 2010 2:09 am

Hej Jocke.


Jag gillar din application väldigt mycket! Välskriven och gott forumlerad hur du är som person och spelare.
Det vi skulle vara mest i behov av vad du kan erbjuda oss skulle vara enhancement shamanen om du känner suget att raida på den.


Kommer snacka med de andra officerarna angående dig. Men i mina ögon ser det ljust ut!


(Vi har problem med länkar i forumet bara så att du vet att de inte är dig de är fel på Smile )



Desunaí
Back to top Go down
Chega
Guest




Enhancement Shaman/Mage Empty
PostSubject: Re: Enhancement Shaman/Mage   Enhancement Shaman/Mage I_icon_minitimeSat Nov 20, 2010 1:08 pm

Enhancement är inga problem, det jag hade tänkt mig från början Smile
Back to top Go down
Chega
Guest




Enhancement Shaman/Mage Empty
PostSubject: Re: Enhancement Shaman/Mage   Enhancement Shaman/Mage I_icon_minitimeSat Nov 20, 2010 11:41 pm

Jag är ledsen att säga att jag måste dra tillbaka min ansökan, har fått bud från annan guild och ni tog ändå sån tid på er Smile

Iallafall lycka till.
Back to top Go down
Yk
Admin
Yk


Antal inlägg : 61
Join date : 2009-11-25
Ort : Göteborg

Enhancement Shaman/Mage Empty
PostSubject: Re: Enhancement Shaman/Mage   Enhancement Shaman/Mage I_icon_minitimeSun Nov 21, 2010 4:09 pm

Visar ju mer om dig än om oss.
Back to top Go down
https://mp-guild.forumotion.com
Sponsored content





Enhancement Shaman/Mage Empty
PostSubject: Re: Enhancement Shaman/Mage   Enhancement Shaman/Mage I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Enhancement Shaman/Mage
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Manu Propria :: General :: Recruitment and information-
Jump to: