Manu Propria
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Manu Propria

Horde PvE guild @ Outland
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 [Declined] Bass - Warlock Application

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Bass




Antal inlägg : 1
Join date : 2010-11-29

[Declined] Bass - Warlock Application Empty
PostSubject: [Declined] Bass - Warlock Application   [Declined] Bass - Warlock Application I_icon_minitimeMon Nov 29, 2010 5:47 pm

Om dig
Namn: Erik Remnegård 17 år.
Berätta lite om dig själv: Glad positiv kille som gillar att spela och festa Wink Jag studerar för tillfället Samhälle Internationell på Nacka Gymnasium, men som tur är så är det inte överdrivet mycket plugg lagom till Cataclysm, så det lär bli en hel del spelande framöver Smile
Hur kan vi komma i kontakt med dig(email/msn/skype) allting fungerar bra Smile e.remnegard@hotmail.com


Din dator
Prestanda (processor, grafik kort)?
Din internetkontakt (hur snabbt och hur stabilt)?
Tillgång till mikrofon och villig att använda den?
Bra ny inköpt dator, 6 G ram - Geforce grafikkort - mic funkar - 100 mb internet. Wink allting är perfekt för att spela.


Information om karaktären du ansöker med
Namn: Bass
Ras och klass: Orc Male - Warlock
Spec: Destruction
Offspec (hur är gearet och är du villig att respecca om guilden behöver det): Gearet är väldigt bra, och ja det är självklart Smile
Realm (om inte outland):
Professions: Cooking, Enchanting, Inscription, Fishing, First Aid alla på 450

Armory länk:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Bass
Printscreen på ditt UI: Det har ju varit lite krångel senaste tiden med nya patcher etc som har gjort så att addons inte funkar perfekt. Men i vanliga fall så kör jag med Bartender4 - DBM - Locknotes - Quartz etc. Allting som behövs för att kunna raida. Smile