Manu Propria
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Manu Propria

Horde PvE guild @ Outland
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 [Declined] Bass - Warlock Application

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Bass




Antal inlägg : 1
Join date : 2010-11-29

[Declined] Bass - Warlock Application Empty
PostSubject: [Declined] Bass - Warlock Application   [Declined] Bass - Warlock Application I_icon_minitimeMon Nov 29, 2010 5:47 pm

Om dig
Namn: Erik Remnegård 17 år.
Berätta lite om dig själv: Glad positiv kille som gillar att spela och festa Wink Jag studerar för tillfället Samhälle Internationell på Nacka Gymnasium, men som tur är så är det inte överdrivet mycket plugg lagom till Cataclysm, så det lär bli en hel del spelande framöver Smile
Hur kan vi komma i kontakt med dig(email/msn/skype) allting fungerar bra Smile e.remnegard@hotmail.com


Din dator
Prestanda (processor, grafik kort)?
Din internetkontakt (hur snabbt och hur stabilt)?
Tillgång till mikrofon och villig att använda den?
Bra ny inköpt dator, 6 G ram - Geforce grafikkort - mic funkar - 100 mb internet. Wink allting är perfekt för att spela.


Information om karaktären du ansöker med
Namn: Bass
Ras och klass: Orc Male - Warlock
Spec: Destruction
Offspec (hur är gearet och är du villig att respecca om guilden behöver det): Gearet är väldigt bra, och ja det är självklart Smile
Realm (om inte outland):
Professions: Cooking, Enchanting, Inscription, Fishing, First Aid alla på 450

Armory länk:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Bass
Printscreen på ditt UI: Det har ju varit lite krångel senaste tiden med nya patcher etc som har gjort så att addons inte funkar perfekt. Men i vanliga fall så kör jag med Bartender4 - DBM - Locknotes - Quartz etc. Allting som behövs för att kunna raida. Smile
Keybindings till spellsen du anser vara viktigast för just dig (om dessa inte visas i UI:t): Jag har keybindat precis allting. Finns inget jag klickar på, förutom buff eller summon pet Smile


Din PvE experience:
Vanilla- ---
Burning Crusade- Jag raidade BT och hade en del t6 innan WotLK kom ut Smile
Wrath of the Lich king: Har dödat nästan allt som går att döda, LK osv. Smile

Din egen beskrivning av dig själv som WoW spelare: Jag tar alltid allting på högsta allvar och slackar aldrig. Dvs, tar alltid med mig flask, hjälper till på trash etc.

Berätta om dina senaste guilder och anledningen till varför du lämnat/lämnar dem: Under BC-tiden så var jag med i ett seriöst guild som raidade hardcore. Men jag lämnade pga att jag bytte server. Sedan så har jag varit med i för det mesta IRL-guilder med kompisar som också spelar på samma server. Smile Precis när Naxxramas kom i början av WotLK så var jag med i en seriös guild som raidade Naxx hardcore.

Varför vill du joina Manu Propria? Det verkar som ett bra guild som gillar att raida. Har hört mycket gott om det från min vän Charpén och det var han som tipsade mig om att applya. Smile Jag är trött på IRL guilds som aldrig kommer någonstans och jag letar efter någonting mer seriöst Smile
Varför ska vi acceptera just dig? Som ovanstående säger, jag är en duktig wowspelare som nästan alltid kan raida. Jag slackar inte och jag tror att de spelare som är med i guilden är ungefär likasinnade Smile

Finns det spelare i Manu Propria som kan lägga in goda ord om dig? Charpén kan ni prata med. Han är en barndomsvän och vi har kännt varandra hela livet. Han är med i guildet Smile

Några sista ord? CYA SOON Very Happy
Back to top Go down
Yk
Admin
Yk


Antal inlägg : 61
Join date : 2009-11-25
Ort : Göteborg

[Declined] Bass - Warlock Application Empty
PostSubject: Re: [Declined] Bass - Warlock Application   [Declined] Bass - Warlock Application I_icon_minitimeMon Nov 29, 2010 7:31 pm

Slappt med en smiley per fråga!

(Du får svar ikväll!)
Back to top Go down
https://mp-guild.forumotion.com
Yk
Admin
Yk


Antal inlägg : 61
Join date : 2009-11-25
Ort : Göteborg

[Declined] Bass - Warlock Application Empty
PostSubject: Re: [Declined] Bass - Warlock Application   [Declined] Bass - Warlock Application I_icon_minitimeMon Nov 29, 2010 8:15 pm

Inte vad vi letar efter, lycka till på annat håll!



Declined
Back to top Go down
https://mp-guild.forumotion.com
Sponsored content





[Declined] Bass - Warlock Application Empty
PostSubject: Re: [Declined] Bass - Warlock Application   [Declined] Bass - Warlock Application I_icon_minitime

Back to top Go down
 
[Declined] Bass - Warlock Application
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Manu Propria :: General :: Recruitment and information-
Jump to: