Manu Propria
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Manu Propria

Horde PvE guild @ Outland
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 [Declined] 80 Retri Paladin

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Denieed




Antal inlägg : 2
Join date : 2010-11-02

[Declined] 80 Retri Paladin  Empty
PostSubject: [Declined] 80 Retri Paladin    [Declined] 80 Retri Paladin  I_icon_minitimeTue Nov 02, 2010 1:35 am

Om dig
Namn:Zebastian Ringnell
Berätta lite om dig själv: 18 vårar snart 19 ehmn spelat wow sen wotlk kom ut ungefär spelar ungefär varje dag så har väl tillgång till vilka raid tider som hels etc är väl en pratglad och trevlig person lite blyg kanske men ska väl inte vara någe problem eftersom ni är svenska ^^
Hur kan vi komma i kontakt med dig(email/msn/skype) Har mail skype och msn bara ni begär den av mig Smile


Din dator Acer aspire
Prestanda (processor, grafik kort)? Ati radeon HD 3400 series men ska snart bytas ut till bättre. AMD Athlon 2 x2 250 dualcore
Din internetkontakt (hur snabbt och hur stabilt)? 24mb snart 100mb/fiber (stadsinternet) som jag får i december någon gång
Tillgång till mikrofon och villig att använda den? Yees !


Information om karaktären du ansöker med
Namn: Paraldor
Ras och klass: Retri paladin. Blod Elf
Spec:Retri. Har också en del prot delar och prot som off specc men inte speciellt bra delar meen farmar prot delar atm
Offspec (hur är gearet och är du villig att respecca om guilden behöver det): Ssjälvklart om jag har gearet för det
Realm (om inte outland):
Professions: Har inte skillat upp det helt men håller på att skilla mining och jc

Armory länk:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Paraldor (kan ha pvp gear på mig med en del wrathful offset delar har 5,7 gearscore som retri i pve gear ifall det skulle vara så att jag har pvp gear på mig kan gärna få kolla mig in game om ni behärskar
Printscreen på ditt UI:
Keybindings till spellsen du anser vara viktigast för just dig (om dessa inte visas i UI:t):


Din PvE experience: Toc10,25 onyxia10,25 os10,25 naxxramas10,25 icc10 8/12 och gunship i hc icc25 4/12 meenkan som sagt alla taktiker för jag har två äldre bröder som är helt tokiga i wow

Din egen beskrivning av dig själv som WoW spelare:G33k spelar fast jag itne har så mkt att göra in game etc sen så tycker väl jag själv att jag är en decent dps jämfört med andra

Berätta om dina senaste guilder och anledningen till varför du lämnat/lämnar dem: Achieving greatness var en egenstartad guild med min bror som disbanda pga av väldigt oseriösa spelare som inte ddök upp på raids etc var inte online och sånt trams

Varför vill du joina Manu Propria? Verkar som en tung guild med bra progress och jag tror välidgt starkt på att jag kan bidra till en bra dps och en väldit social kille om inte annat
Varför ska vi acceptera just dig? För att jag inte är oseriös utan är för mesta dels seriös om det inte skulle behövas larv för då kan jag också bidra men väldigt aktiv och bra på att passa raid tider etc är alltid på glatt humör och är inte den personen som whinar efter 5 whipes utan står kvar och fortsätter för att öka och få en bättre progress etc

Finns det spelare i Manu Propria som kan lägga in goda ord om dig?

Några sista ord? Om det är något jag glömt eller ni undrar över så kan ni gärna /w mig in game ! tack så mkt
Back to top Go down
Desunai

Desunai


Antal inlägg : 45
Join date : 2009-12-27
Ort : Hönö

[Declined] 80 Retri Paladin  Empty
PostSubject: Re: [Declined] 80 Retri Paladin    [Declined] 80 Retri Paladin  I_icon_minitimeTue Nov 02, 2010 1:42 am

En printscreen på ditt UI, eller iaf namnge dina key-bindings hade varit bra att få ett svar på.
Back to top Go down
Loffolawl

Loffolawl


Antal inlägg : 21
Join date : 2010-10-15
Age : 31
Ort : Hönö

[Declined] 80 Retri Paladin  Empty
PostSubject: Re: [Declined] 80 Retri Paladin    [Declined] 80 Retri Paladin  I_icon_minitimeTue Nov 02, 2010 1:47 am

Overall känns det som att applicationen är skriven på under 5 min pga alla felstavningar, den känns slarvigt skrivet helt enkelt.
Sedan är det som Desunai sa, har vi en fråga med så skulle det vara bra om du svarade på den.

Ska gå igenom den mer noggrant med de andra Officerarna så får du ett svar efter det.
Back to top Go down
Denieed




Antal inlägg : 2
Join date : 2010-11-02

[Declined] 80 Retri Paladin  Empty
PostSubject: dd   [Declined] 80 Retri Paladin  I_icon_minitimeTue Nov 02, 2010 1:49 am

http://yfrog.com/n4wowscrnshot110110234438j Där har ni uit ! Sry för de !
Back to top Go down
Desunai

Desunai


Antal inlägg : 45
Join date : 2009-12-27
Ort : Hönö

[Declined] 80 Retri Paladin  Empty
PostSubject: Re: [Declined] 80 Retri Paladin    [Declined] 80 Retri Paladin  I_icon_minitimeTue Nov 02, 2010 2:09 am

Tyvärr har du ingeting att tillföra i denna guilden.
Vi söker efter mer seriösa spelare.


Declined
Back to top Go down
Sponsored content





[Declined] 80 Retri Paladin  Empty
PostSubject: Re: [Declined] 80 Retri Paladin    [Declined] 80 Retri Paladin  I_icon_minitime

Back to top Go down
 
[Declined] 80 Retri Paladin
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» [Accepted] 80 Paladin Retri/prot
» [Accepted] Holy Paladin apply.
» [Accepted] Prot paladin - Bubblebutt
» [Declined] DK Frost DPS.
» [Declined] Taurette, Dk

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Manu Propria :: General :: Recruitment and information-
Jump to: