Manu Propria
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Manu Propria

Horde PvE guild @ Outland
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 [Accepted] Prot paladin - Bubblebutt

Go down 
AuthorMessage
Bubble
Guest




[Accepted] Prot paladin - Bubblebutt Empty
PostSubject: [Accepted] Prot paladin - Bubblebutt   [Accepted] Prot paladin - Bubblebutt I_icon_minitimeTue Nov 02, 2010 7:42 pm

Om dig
Namn: Simon
Berätta lite om dig själv:
18 årig social kille från södra Sverige. Går fortfarande i skolan men lägger ner mest tid på Wow /polare, tycker om att skämta och delta i Guild konversationerna samt lära känna nytt folk ( alltid trevligt ). När jag inte spelar wow så softar jag förmodligen med polare, baren, gymmet mm.
Hur kan vi komma i kontakt med dig(email/msn/skype)
Email/msn, Hartman-.-@hotmail.com
Skype, Simon-hartman

Din dator
Ny sen cirka 2 månader
Prestanda (processor, grafik kort)?
Allt fungerar perfekt, har inte haft ett enda problem.
Din internetkontakt (hur snabbt och hur stabilt)?
Väldigt stabil (24)
Tillgång till mikrofon och villig att använda den?
Den har klyddat lite den senaste tiden men är absolut användbar och har aldrig haft problem att prata.


Information om karaktären du ansöker med
Namn:
Bubblebutt
Ras och klass:
Female blood elf paladin
Spec:
Holy
Offspec (hur är gearet och är du villig att respecca om guilden behöver det):
Kör protection som Os och kommer vara villig att respecca ifall guilden tjänar på det.
Realm (om inte outland):
Professions:
Kör med Herbalism. Skulle börja lvla inscription men hade roligare saker för mig så det blev inte av.
Armory länk:
Printscreen på ditt UI:
Keybindings till spellsen du anser vara viktigast för just dig (om dessa inte visas i UI:t):


Din PvE experience:
Har spelat sen Vanilla och hann cleara BWL.
Clearat allt i Tbc på min priest Usebandages.
I wrath har jag clearat allt i normal samt många hc modes.

Din egen beskrivning av dig själv som WoW spelare:
Social diciplinerad seriös wow spelare som lyssnar och kommer alltid förebered för en raid.
Tycker om att göra lite mer sällsynta achivments med guilden och solo.
Blir väldigt irriterad av folk som slackar och inte kör seriöst när det krävs.

Berätta om dina senaste guilder och anledningen till varför du lämnat/lämnar dem:
Spelade i en guild vid namn "Kindred" ett tag och det gick bra fram tills ja och några polare bestämde oss för att starta Irl guilden "familjen" som jag för tillfället är med i.
Nu har vi bestämt oss att vi är mer sugna på 25man progress än 10man.

Varför vill du joina Manu Propria?
Det jag läst om er verkar vara exakt mina mål och krav på guilden's spelare. Sen att det är helsvenskt är ett stort plus imo, lättare att komma i kontakt och lära känna varandra som resulterar i förhoppningsvis snabb och effektiv progress. Känns som ni har bra sammanhållning och det är också en sak jag letar efter : ett guild att stanna i och fortsätta progressa genom hela cataclysm.
Varför ska vi acceptera just dig?
Är en dedikerad spelare om alltid kommer förebered med dylikt.
Väldigt social på vent / ts / skype samt /g, älskar bra progress och roliga guild stunder ( kan verkligen lysa upp dagen )-
Ger alltid 100% på raids för det känns väldigt viktigt att ge tillbacka lika mkt som man får / tjänar på att vara med i guilden.

Finns det spelare i Manu Propria som kan lägga in goda ord om dig?
Nej

Några sista ord?
Hoppas på att ni tar applicationen seriöst och betänker ert beslut för som sakt så verkar ni vara den perfekta guilden för mig.
Om några exterande frågor dycker upp så kan ni nå mig Ingame på Bubblebutt / Omack, eller mail/skype/msn.

Tack för mig
MvH Simon aka Bubblebutt
Back to top Go down
Bubble
Guest




[Accepted] Prot paladin - Bubblebutt Empty
PostSubject: Bubblebutt   [Accepted] Prot paladin - Bubblebutt I_icon_minitimeTue Nov 02, 2010 7:43 pm





Här har ni armory och UI image ( verkar inte koppla med application så länkarna visades inte )
Back to top Go down
Bubble
Guest




[Accepted] Prot paladin - Bubblebutt Empty
PostSubject: Bubblebutt   [Accepted] Prot paladin - Bubblebutt I_icon_minitimeTue Nov 02, 2010 7:56 pm

[Accepted] Prot paladin - Bubblebutt Wowscrnshot110210173637
Back to top Go down
Desunai

Desunai


Antal inlägg : 45
Join date : 2009-12-27
Ort : Hönö

[Accepted] Prot paladin - Bubblebutt Empty
PostSubject: Re: [Accepted] Prot paladin - Bubblebutt   [Accepted] Prot paladin - Bubblebutt I_icon_minitimeTue Nov 02, 2010 7:58 pm

Accepterad som prot paladin
Back to top Go down
Sponsored content





[Accepted] Prot paladin - Bubblebutt Empty
PostSubject: Re: [Accepted] Prot paladin - Bubblebutt   [Accepted] Prot paladin - Bubblebutt I_icon_minitime

Back to top Go down
 
[Accepted] Prot paladin - Bubblebutt
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» [Accepted] 80 Paladin Retri/prot
» [Accepted] Holy Paladin apply.
» [Declined] 80 Retri Paladin
» [Accepted] Murmina - 80 ele shammy
» [Accepted] Restoration druid

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Manu Propria :: General :: Recruitment and information-
Jump to: